In het kader van het beheer van de NICE-registratie en de belangenbehartiging van de NICE deelnemers, zal een registratiecommissie worden ingesteld met vertegenwoordigers uit deelnemende ziekenhuizen. De leden van deze registratiecommissie worden voorgedragen door de Raden van Bestuur van de deelnemende ziekenhuizen. Indien u interesse heeft om deel te nemen aan de NICE registratiecommissie, dan kunt u dit via uw Raad van Bestuur kenbaar maken aan de NFU/NVZ.
In het kader van het beheer van de NICE-registratie en de
belangenbehartiging van de NICE deelnemers, zal een
registratiecommissie worden ingesteld met vertegenwoordigers uit
(maximaal 15) deelnemende ziekenhuizen. Deze registratiecommissie zal
stichting NICE adviseren over beslissingen ten aanzien van
methodologische en/of logistieke instructies die stichting NICE mag
geven aan de verwerker van de registratie. Het reglement voor deze
registratiecommissie is te vinden op onze website. De leden van deze
registratiecommissie worden voorgedragen aan de NFU/NVZ door de Raden
van Bestuur van de deelnemende ziekenhuizen. Indien u interesse heeft
om deel te nemen aan de NICE registratiecommissie, dan kunt u dit
kenbaar maken via uw Raad van Bestuur. In het geval iemand anders uit
uw ziekenhuis (bijvoorbeeld de functionaris gegevensbescherming) wordt
voorgedragen, dan zouden we het op prijs stellen als u deze persoon
informeert over het belang van de NICE-registratie voor uw afdeling. We
hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog
inhoudelijke vragen over deelname aan de registratiecommissie, dan kunt
u deze stellen via: