Onze diensten
NICE voorziet haar deelnemers van
essentiële informatie ten behoeve van leren en verbeteren, samen
beslissen en kennis en innovatie en biedt de volgende diensten en
producten aan:
- NICE Feedbackrapporten: tweejaarlijkse terugrapportages
waarmee de IC's de eigen performance kunnen volgen in de tijd en
kunnen vergelijken met het gepoolde gemiddelde van units van
vergelijkbare grootte en case mix en de resultaten kunnen delen met
derden.
- NICE Analyse Tool: een online applicatie die speciaal
ontwikkeld is voor de NICE en waarmee de NICE deelnemers zelf
analyses kunnen doen op eigen data.
- NICE2Share: een online applicatie die de NICE deelnemers
faciliteert om samenwerking vorm te geven en de gegevens te delen
binnen de netwerk-, regio-, en/of andere samenwerkingsverbanden.
- NICE2Improve: een interactieve dashboard met actiegerichte
indicatoren en een toolbox met daarin potentiele
verbeteractiviteiten om de IC-kwaliteitsteams te ondersteunen bij
he opstarten van kwaliteitsverbeterprojecten.
- NICE data in beeld: openbare website waar de (voormalige
IC-) patiënten, naasten en andere geïnteresseerden per Nederlandse
IC inzicht krijgen in het aantal patiënten dat per jaar behandeld
wordt, hoeveel zorgcapaciteit er beschikbaar is en een aantal
proces- en uitkomstindicatoren.
- NICE discussiedagen: bijeenkomsten waar de deelnemers de
uitkomsten van eigen IC kunnen evalueren met collega intensivisten,
verpleegkundigen en managers en gezamenlijk zoeken naar oorzaken
voor verschillen in de uitkomsten en verbeterpunten identificeren.
- NICE extractieverzoeken: mogelijkheid waarbij de de
deelnemende ICs de gegevens uit de NICE registratie kunnen
gebruiken voor het doen van klinisch en methodologisch onderzoek.