Onze diensten
			
			NICE voorziet haar deelnemers van
				essentiële informatie ten behoeve van leren en verbeteren, samen
				beslissen en kennis en innovatie en biedt de volgende diensten en
				producten aan:
			
				- NICE Feedbackrapporten: tweejaarlijkse terugrapportages
					waarmee de IC's de eigen performance kunnen volgen in de tijd en
					kunnen vergelijken met het gepoolde gemiddelde van units van
					vergelijkbare grootte en case mix en de resultaten kunnen delen met
					derden.
- NICE Analyse Tool: een online applicatie die speciaal
					ontwikkeld is voor de NICE en waarmee de NICE deelnemers zelf
					analyses kunnen doen op eigen data.
- NICE2Share: een online applicatie die de NICE deelnemers
					faciliteert om samenwerking vorm te geven en de gegevens te delen
					binnen de netwerk-, regio-, en/of andere samenwerkingsverbanden.
- NICE2Improve: een interactieve dashboard met actiegerichte
					indicatoren en een toolbox met daarin potentiele
					verbeteractiviteiten om de IC-kwaliteitsteams te ondersteunen bij
					he opstarten van kwaliteitsverbeterprojecten.
- NICE data in beeld: openbare website waar de (voormalige
					IC-) patiënten, naasten en andere geïnteresseerden per Nederlandse
					IC inzicht krijgen in het aantal patiënten dat per jaar behandeld
					wordt, hoeveel zorgcapaciteit er beschikbaar is en een aantal
					proces- en uitkomstindicatoren.
- NICE discussiedagen: bijeenkomsten waar de deelnemers de
					uitkomsten van eigen IC kunnen evalueren met collega intensivisten,
					verpleegkundigen en managers en gezamenlijk zoeken naar oorzaken
					voor verschillen in de uitkomsten en verbeterpunten identificeren.
- NICE extractieverzoeken: mogelijkheid waarbij de de
					deelnemende ICs de gegevens uit de NICE registratie kunnen
					gebruiken voor het doen van klinisch en methodologisch onderzoek.